وظایف برنامه ریزی و نظارت

  1. همکاری با دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی در تدوین اسناد راهبردی و طرحهای کلان؛
  2. بررسی، تهیه و تنظیم طرحها و برنامه های پیشنهادی بلند مدت و میان مدت و انطباق آن با اسناد بالا دستی؛
  3. آسیب شناسی ساختار، طرحها، برنامه ها، قوانین و مقررات و پیشنهاد اقدامات اصلاحی و ارجاع به مبادی ذی ربط جهت تصویب؛
  4. مشارکت در تدوین قوانین و مقررات و انطباق آن با اسناد بالا دستی؛
  5. بررسی و پیشنهاد اصلاح فرآیند و بهبود روش‌های انجام کار با مشارکت بخش‌های ذی ربط؛
  6. نظارت تخصصی بر نحوه انجام برنامه ها، فعالیت ها، وظایف و آیین نامه ها و ارزیابی آنها؛
  7. دریافت گزارش عملکردی و برنامه ای مستمر و منظم از واحدهای مربوطه؛
  8. تهیه گزارشات عملکرد آماری و تحلیلی بصورت موردی، دوره ای و سالانه؛
  9. تهیه و تنظیم برنامه و بودجه، پیگیری تصویب و دریافت اعتبارات مصوب آنها؛
  10. تخصیص و توزیع اعتبارات بر مبنای برنامه های مصوب، نظارت بر حسن هزینه کرد و تهیه گزارش از آنها.

سایت‌های مرتبط